Polityka prywatności

W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 roku tzw. RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) poniżej informujemy wszystkich odwiedzających stronę kancelaria11.pl o tym, jakimi danymi osobowymi się z nami dobrowolnie dzielą, kto nimi administruje, jak są przechowywane i jak można je usunąć.

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych (ADO), czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe jest BIZNES11 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. 15 Lutego 17, 72-200 Nowogard wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0001121374, NIP: 8561937033, REGON: 529371770.

Skąd pochodzą twoje dane osobowe?

Dane pochodzą z formularzy kontaktowych na stronie kancelaria11.pl. Podanie prawdziwych danych zależy wyłącznie od Ciebie, adres e-mail z oczywistych względów powinien być taki, byś mógł otrzymać od nas odpowiedź.

Jaki jest cel przechowywania i przetwrzania twoich danych osobowych?

Twoje dane osobowe są przechowywane i przetwarzane w celu kontaktowania się z Tobą w odpowiedzi na zapytanie przesłane do nas przy pomocy formularzy kontaktowych.

Ponad to jeśli wyrazisz zgodę na Cookies (wyskakujące okienko przy pierwszym wejściu na stronę kancelaria11.pl) to narzędzie analityczne Google Analytics będzie gromadziło dane na temat Twoich odwiedzin na stronie kancelaria11.pl.

Czy musisz podać swoje dane osobowe?

Nie ma takiej potrzeby. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie. Jeśli nie chcesz się z nami kontaktować, to Twoje imię, nazwisko, adres e-mail czy IP nie będą przez nas zapisywane i przechowywane. Jeśli nie chcesz również by narzędzia Google monitorowały twoje odwiedziny na stronie kancelaria11.pl to wyłącz obsługę Cookies w swojej przeglądarce.

Kiedy możesz wycofać swoją zgodę na przechowywanie i/lub przetwarzanie twoich danych osobowych?

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie.

W przypadku nawiązania kontaktu poprzez formularz kontaktowy lub poprzez adres e-mail biuro@kancelaria11.pl, prosimy od razu o dopisanie na końcu wiadomości, by po udzieleniu odpowiedzi Państwa mail został skasowany z naszego serwera – tym samym nie będziemy go przechowywać na serwerze poczty.

W przypadku plików ciasteczek (cookies) należy wyczyścić pliki w przeglądarce, której używasz i wyłączyć je dla strony www.youclinic.pl. Odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:

Jakie masz uprawnienia wobec administratora danych osobowych w zakresie przetwarzanych danych?

Administrator gwarantuje spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Komu udostępniamy twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe zapisane w wyniku kontaktu poprzez formularz kontaktowy/pocztę e-mail, nie są udostępniane nikomu. Dostęp do nich ma jedynie administrator tej strony.

Dane pochodzące z cookies są przetwarzane przez narzędzia analityczne Google (Google Analytics i Google Search Console).

Jak długo przechowujemy twoje dane osobowe?

Dane osobowe pozyskane w wyniku zapytania poprzez formularz kontaktowy są przechowywane na serwerze pocztowym w formie historii wymiany wiadomości pocztowych i są przechowywane do ustania komunikacji, następnie są kasowane z serwera.

Pliki ciasteczek (cookies) są przechowywane przez 30 dni od wizyty na stronie i wyrażenia zgody na korzystanie z cookies.

Polityka cookies

Ciasteczka (ang. cookies) – niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane najczęściej w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających.

Wykorzystujemy pliki cookies w celu pozyskiwania anonimowych danych dotyczących sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z serwisu. Do tego celu używamy narzędzia Google Analytics, który legitymuje się własną polityką prywatności.

Stosujemy pliki cookies „stałe” oraz „sesyjne”. Pliki cookies „stałe” pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies. “Sesyjne” pliki cookies pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone.

Wszystkie nowoczesne przeglądarki pozwalają na włączenie bądź wyłączenie mechanizmu ciasteczek (domyślnie zazwyczaj jest on włączony). Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Może również opuścić obecną stronę (zamknąć jej okno w przeglądarce).

Jak uzyskać więcej informacji o przechowywaniu i przetwarzaniu twoich danych osobowych?

Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych? A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności? Napisz na adres e-mail: biuro@kancelaria11.pl.